Jeg er stor fan af tysk hvidvin. Og her snakker jeg ikke om Liebfraumilch og den slags. Så mens jeg sidder og nyder et glas importeret vin fra Mosel, brygget af de sødeste vinbønder, kan jeg til min store glæde konstatere, at det lykkedes Tyskland at spille sig i semifinalen i fodbold. For ikke nok med at jeg naturligvis havde et beløb på højkant, så skal jeg også opholde mig i Tyskland under både semifinalen og finalen. Og det kunne jo godt gå hen og blive ganske fornøjeligt, hvis de ellers fortsætter med at vinde. Og de spiller godt, synes jeg.
Morfar gjorde mig opmærksom på, at "Tysken fejrer ved at smadre flasker, køre rundt i biler med hornet i bund og ved at råbe DØØØØØØØØØØØØØØJJSTTTLAAAAAAAAAAAANNDD!!", så det skal nok blive spændende.
Sad lige og kiggede på optagelser fra årets nøgenløb på Roskilde, der jo er et enestående studie i den menneskelige anatomi. Men den nøgne menneskekrop er da egentlig ikke særlig pæn at se på. Særligt i bevægelse. Men de har det jo sjovt, så fred være med det.
Ikke desto mindre er det ikke særlig flatterende med sådan en diller, der hænger og dingler. Imponerende så stor forskel det gør, når mænnerne lige tager et par shorts på.
Ikke at kvinder er meget bedre, apropos ting der dingler.
Jeg kan stadig ikke forstå, hvad det er der får kvinder til at tænke "puh, det er varmt. Nu tager jeg min BH af". Det ser så træls ud. Der er masser af kvinder der sagtens kan bære det, men det er jo ikke dem, der skinner igennem. Det er de lidt overvægtige midaldrende kvinder, hvis lange patter hænger på hver side af vommen. Og jeg stiller mig fuldstændig udforstående overfor, hvordan det skulle være mere behageligt.
Men nu er jeg også typen der forvandler mig til en hidsig drage, hvis man tager min BH fra mig.
Viser opslag med etiketten Nøgen. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten Nøgen. Vis alle opslag
lørdag den 3. juli 2010
mandag den 5. oktober 2009
Observation
Jeg bemærkede her til aften at det nye sort inden for reklamebranchen åbenbart er nøgenhed. Og her tænker jeg ikke på den gængse brug af nøgenhed.
I den samme reklameblok så jeg reklamen fra Automester, som ikke klæder dig af til skindet, reklamen fra Din Tøjmand, hvor hans tøj forsvinder, da han foreslår at invitere damerne med til pokeraften samt nudistreklamen fra TDC.
Efter den omgang reklamer havde jeg så rigeligt fået dækket mit behov for at se på nøgne gennemsnitsdanskere med hvad der hører til af hængevomme og slatne bagdele.
Det er ingen hemmelighed at sex og nøgenhed sælger og det bliver jo også flittigt brugt med smækre ungmøer og veltrænede handyr. Men jeg synes ikke rigtig disse reklamer falder helt ind under det koncept.
Det handler ikke om at jeg er specielt snerpet, for det er jeg ikke. Det handler heller ikke om at jeg ikke gider se på almindelige mennesker og jeg bifalder heller ikke at man dyrker den unaturlige menneskekrop, det forskruede kvindesyn og alt det der i reklamerne med tynde modeller i.
Det handler blot om at jeg ikke gider se på nøgne mennesker overhovedet. Smækre eller ej. Hvis jeg havde en særlig interesse for at se på nøgne mennesker ville jeg tage mere i svømmehal eller i nudistafdelingen på den Permanente.
Normalt er det slet ikke noget jeg spekulerer over, men jeg bed blot mærke i det fordi der inden for et par minutter var utrolig meget nøgen hud på min skærm og følte mig en lille smule irritabel over det. *Også selvom Peter Frödin nok ikke har så tarvelige patter i virkeligheden*
Men måske er det efterhånden bare den eneste måde at skaffe kunder på.
I den samme reklameblok så jeg reklamen fra Automester, som ikke klæder dig af til skindet, reklamen fra Din Tøjmand, hvor hans tøj forsvinder, da han foreslår at invitere damerne med til pokeraften samt nudistreklamen fra TDC.
Efter den omgang reklamer havde jeg så rigeligt fået dækket mit behov for at se på nøgne gennemsnitsdanskere med hvad der hører til af hængevomme og slatne bagdele.
Det er ingen hemmelighed at sex og nøgenhed sælger og det bliver jo også flittigt brugt med smækre ungmøer og veltrænede handyr. Men jeg synes ikke rigtig disse reklamer falder helt ind under det koncept.
Det handler ikke om at jeg er specielt snerpet, for det er jeg ikke. Det handler heller ikke om at jeg ikke gider se på almindelige mennesker og jeg bifalder heller ikke at man dyrker den unaturlige menneskekrop, det forskruede kvindesyn og alt det der i reklamerne med tynde modeller i.
Det handler blot om at jeg ikke gider se på nøgne mennesker overhovedet. Smækre eller ej. Hvis jeg havde en særlig interesse for at se på nøgne mennesker ville jeg tage mere i svømmehal eller i nudistafdelingen på den Permanente.
Normalt er det slet ikke noget jeg spekulerer over, men jeg bed blot mærke i det fordi der inden for et par minutter var utrolig meget nøgen hud på min skærm og følte mig en lille smule irritabel over det. *Også selvom Peter Frödin nok ikke har så tarvelige patter i virkeligheden*
Men måske er det efterhånden bare den eneste måde at skaffe kunder på.
Abonner på:
Opslag (Atom)